Kabul Edilen Bildiriler
|
Bildiri no
|
Yazar(lar)
|
Bildiri başlığı
|
Türü
|
Sunum Türü
|
1
|
Hilal GÜL
|
Turizmde Sürdürülebilir Yönetim Uygulamalarının Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
2
|
İhsan SOYTEMİZ
|
Toxic-Free Tables (Zehirsiz Sofralar): Sürdürülebilir Gıda Güvenliği ve Çevre Sağlığı için Yenilikçi Yaklaşımlar
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
3
|
Sude AYDIN ve Hatice Afra SOBA
|
Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla, Ev Hanımlarında Gıda ve Beslenme Okur Yazarlığının Gıda İsrafını Önlemede Etkisi: Rize ili Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
4
|
Abdullah KARATAŞ
|
Çevresel Sürdürülebilirlikte Çevre Eğitiminin Önemi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
5
|
Afra Nur ALTIN
|
Öğretmenlik Mesleğinin Sürdürülebilirliği: Mentorluk
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
6
|
Bayram SAVAŞ ve Özgül KELEŞ
|
Ortaokul Öğrencilerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
7
|
Dilek ÇERİ ve Mine ÇARDAK
|
Proje Tabanlı Eğitim Yaklaşımının Okul Öncesi Çocuklarda Ekolojik Ayak İzi Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
8
|
Mustafa ŞAHİN, Begüm ERDOĞAN, Emine ÇETİN ve Semra TİCAN BAŞARAN
|
Öğretmen Adaylarının Finansal Okuryazarlık Düzeyleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
9
|
Ümit Can KÜÇÜKAYDIN ve Meltem DURAN
|
İlkokul Fen Bilimleri Dersinde STEAM Temelli Çevre Etkinliklerinin Öğrencilerin Çevre Farkındalıkları Üzerine Etkisi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
10
|
Gülşah Selin TÜMKAYA ve Banuçiçek SEYHAN ÖZDEMİR
|
Milli Eğitim Bakanlığı I., II., III. Kademede Kullanılan Özel Eğitim Kitaplarında Sürdürülebilirlik Kavramının Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
11
|
Burcu GÜNGÖR CABBAR , Zeynep GÜLER ve İlke İÇİNGİR
|
Öğretmen Adaylarının Bir Çevre Problemini Analiz Etme Düzeyleri: Büyük Serçe Katliamı Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
12
|
Nilgün YENİCE ve Merve ERTUĞ
|
Öğretmen Adaylarının Küresel Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
13
|
Ayşe OĞUZ ÜNVER
|
Sürdürülebilir Eğitimde Bilim ve Bilimsel Sorgulama
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
14
|
Fatih KAVAK ve Meltem DURAN
|
STEM Temelli Sürdürülebilirlik Etkinliklerinin Çevre Okuryazarlığına Etkisi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
15
|
Sevde SARAÇOĞLU ve Güliz AYDIN
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Sınıf Modeli Destekli Sosyobilimsel Etkinliklere İlişkin Görüşleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
16
|
Damla GÖL ve Gül ÜNAL ÇOBAN
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirliğe Dayalı Tasarım Süreçlerinin İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
17
|
Elif GÖKÇEN ve Yusuf SÜLÜN
|
Fen Bı·lgı·sı· ve Sosyal Bı·lgı·ler O¨ğretmen Adaylarının Su¨rdu¨ru¨lebı·lı·r Kalkınma Farkındalıklarının Belı·rlenmesı·
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
18
|
Merve KOCAGÜL, Senanur UZUNSAKAL ve Serra Gülsüm ÇETİN
|
Sürdürülebilir Kalkınma ve Dijital Yeterlik: Ortaokul Öğrencilerinin Algıları
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
19
|
Işıl İREN ve Meryem GÖRECEK BAYBARS
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliği Farkındalıklarının Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
20
|
Gaye Defne CEYHAN, Nazmiye ERTUĞRUL, Ülkü Seher BUDAK, Emre GÖKTEPE, Burcu
GÜNGÖR CABBAR ve Hasret NUHOĞLU
|
İklim Değişikliği Eğitiminde Sistem Düşüncesi: Üniversite Öğrencilerinin Yetkinliklerinin Bir İklim Senaryosu Üzerinden Keşfedilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
21
|
Burcu GÜNGÖR CABBAR ve Hasret NUHOĞLU
|
Tasarım Odaklı Düşünme ile Ekolojik Dönüşüm: Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Tasarladıkları Ürünlerin Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
22
|
Merve EKER ÇELEBİ ve Fatma TAŞKIN EKİCİ
|
Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinde Fen Bilimleri Öğretim Programında Sürdürülebilirlik
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
23
|
Alime Hilal NADİ
|
Uygulamalı Bilimlerin Çevrimiçi Eğitimdeki Sürdürülebilirliği: Mutfak Kimyası Uygulamaları
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
24
|
Erhan ATAY
|
Sürdürülemez Karbon Çağından Günümüz Hidrojen Ekonomisine: “Prof. Dr. Nejat Veziroğlu’nun Ardından”
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
25
|
Canan BUDAK
|
Ormanlarda İnsan Kaynaklı Kirlilik ve Sürdürülebilir Orman Yönetimi için Dönüştürücü Politika Önerileri: Muğla Menteşe Ormanlarından Görsel Örnekler
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
26
|
Betül UYGUR ERDOĞAN ve Gizem ŞAHİN
|
Ekosistem Hizmetlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine Katkısı: Belgrad Ormanı Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
27
|
Mustafa YILMAZ ve Murat ALAN
|
Konya'da Yapılan Ağaçlandırmalar ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlar
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
28
|
Reyhan SAĞLAM
|
Evaluation of the Effect of Water Surfaces on Urban Temperatures: A Case Study of Küçükçekmece Lake
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
29
|
Cihan ERDÖNMZ ve Gizem ŞAHİN
|
Türkiye’de Ulusal Ormancılık Politikalarının İklim Değişikliği Perspektifinden Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
30
|
Fatime ERDOĞAN ve Mete ERDOĞAN
|
Sürdürülebilirlik ve Biyoflok Teknoloji ile Su ürünleri Yetiştiriciliği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
31
|
Gülseren Elif KÖSEOĞLU KINACI ve Feray KOCA
|
Kent Meydanlarının Tarih İçinde Morfolojik Değişiminin Kültürel Sürdürülebilirlik Bağlamında Değerlendirilmesi: Bodrum Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
32
|
Sultan Ece ALTINOK ÇALIŞKAN ve Parisa GÜNEŞ
|
Mezarlıkların Ekosistem Hizmetlerindeki Rolü; Bilecik, Türkiye Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
33
|
Nazire Tuğçe YENİCE
|
Mimari ve Kentsel Sürdürülebilirlik
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
34
|
Özlem YALÇINKAYA, Meltem HAFIZMEHMETOĞLU ve Deniz ELDENİZ
|
Sürdürülebilirlikte Üniversitelerin Yeri ve Önemi: Bezmialem Vakıf Üniversitesi Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
35
|
Yasemin GÜN KOŞAR, Müesser ÖZCAN ve Gülnihal KUTLU GÜNERGİN
|
Demans Bakımında Dijital Eğitim: Sürdürülebilir Destek Modelleriyle Bakım Verenleri Güçlendirme
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
36
|
Nil ACAR ERTÜRK, Ferihan HASKAN, Nurdan ORDAY ve Didem TUNÇ
|
Geri Dönüşüme Farkındalık Uyandıran Atıl Kırpılmış Kumaştan Şeffaf Malzeme ile Yelek Tasarımı
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
37
|
Mikail AKTA ve Çağdaş GÖNEN
|
Sürdürülebilir Çevre ve Ekosistem için Yenilikçi Teknolojilerin Uygulama ve Avantajları
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
38
|
Sacide DALYAN ve Naim UZUN
|
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Dostu Okul Algılarının Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
39
|
Yıldıray AYDIN
|
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hayat Bilgisi Dersi (1, 2 ve 3. Sınıflar) Öğretim Programının Sürdürülebilirlik Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
40
|
Sergender SEZER
|
Sürdürülebilir Yaşamın Anahtarı: Ekolojik Toplumlar ve Ekoloji Yaklaşımları
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
41
|
Senem Ezgi VATANDAŞLAR
|
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Amerika Birleşik Devletleri Programlarının Türkiye’ye Uyarlanabilirliği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
42
|
Özlem KIRLI BAYDUR ve Fatma Nur ALKAN
|
Sürdürülebilir Kalkınmada Kadın Kooperatifleri: Muğla İli Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
43
|
Senem YAZICI YILMAZ
|
Sürdürülebilir Turizm Konseptli İnternet Sitelerinin Temel Özelliklerinin Belirlenmesi ve “goturkiye.com” Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
44
|
Gözde ÖYMEN ENGİNDENİZ
|
Sürdürülebilir Moda Pazarlamasında “Yeniden Satış” Modelinin Kullanımı
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
45
|
Mehmet Kaan AĞCA ve Senem YAZICI YILMAZ
|
Oyunlaştırılmış Stratonikeia Turunun Sürdürülebilir Turizme Katkısı
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
46
|
Berivan EREN ve Tülay CENGİZ TAŞLI
|
Çanakkale-Ayvacık İlçesi’ndeki Arazi Örtüsü Değişiminin Destek Vektör Makineleri Yöntemi ile Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
47
|
Ayşe YILDIZ ÖZSALMANLI,
Buse SAPMAZ ve Emine KIZILTEPE
|
Küresel İklim Değişikliğinin Türkiye’de Tarım Alanında Olumsuz Etkileri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
48
|
Berivan EREN ve Tülay CENGİZ TAŞLI
|
Uydu Görüntüleri ve Vejetasyon İndeksi Kullanılarak Bitki Örtüsündeki Zamansal Değişimin İzlenmesi: Ayvacık Küçükkuyu Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
49
|
Semih COŞKUN ve Zeynep DEMİR
|
Kurumsal Sürdürülebilirlikte Emisyon Kontrolü ve Veri Yönetiminin Etkinliğinin Artırılmasına Yönelik Öneriler
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
50
|
Doğan BIÇKI ve Selin EYİUSLU
|
Yakınlık Temelli Sürdürülebilir Kentsel Modeller: 1 15-20 Dakikalık Kent Yaklaşımlarının Bibliyometrik Analizi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
51
|
Elif TAŞ ve Oğuz ÖZDEMİR
|
Sürdürülebilir Evsel Kaynak Kullanımı Eğitimi: Ev Kadınları Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
52
|
Adem AYIK
|
Enerji Konusu Üzerinden, Var Olan Dünya Düzeninin, Sosyo-Kültürel, Ekonomik ve Çevresel Olarak Sürdürülebilirliği Üzerine Önemli Başlıklarla Bir Analiz
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
53
|
Sezgin TOSKA
|
Eko-Etkili Metinleri ve Değişen Anlatıları Keşfetmek: Amerikan Edebiyatında Tüketim Merkezli Söylemlerin Eleştirisi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
54
|
Hakan ALLI
|
Mantarların Yeryüzünde Yaşamın Sürdürülebilirliği Açısından Önemi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
55
|
Güler AKSÜT ve Tamer EREN
|
İlkokullarda Sürdürülebilirliğin Sağlanmasında Sağlık ve Güvenlik Risklerinin Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
56
|
Ege Güzel
|
X’e Bağlı Hastalıklarda Annelerin Suçluluk Duygusu: Lorenzo’nun Yağı Filmi Üzerine Bir İnceleme
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
57
|
Aylin ERDEM ve Gaye TEKSÖZ
|
Yerel Çevresel Sorunlar Üzerine Bir Fen Bilgisi Öğretmen Adayının Bireysel Öğrenme Deneyimine Yönelik Anlatı Araştırması: Sürdürülebilirlik için Öğrenme Çıktıları ve Farkındalık
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
58
|
Uğur YILMAZ ve Özgül KELEŞ
|
Avukatların Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
59
|
Aylin TANMAN, Dilan ÇETİNAVCI, Elif Aylin YÜCE YÖRÜK ve Gönül BABAYİĞİT İREZ
|
Sürdürülebilir Spor Giysilerinin Yaşlı Bireylerde Egzersiz Motivasyonuna Etkisi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
60
|
Funda VARNACI UZUN
|
İntikam Turizminin Sürdürülebilir Turizm Açısından Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
61
|
Hakan IŞIK
|
Bilimsel Kuruluşlarda Sürdürülebilirlik Uygulamaları
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
62
|
Hakan IŞIK
|
Fizik Derslerinde Sürdürülebilirlik İlişkilendirmeleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
63
|
Hakan IŞIK
|
Üniversite Öğrencilerinin Enerji Kaynaklarını Kişisel İhtiyaçları Yönlerinden Değerlendirmeleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
64
|
Işıl İREN ve Meryem GÖRECEK BAYBARS
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi, Küresel Isınma ve Küresel İklim Değişikliği ile İlgili Algılarının Belirlenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
65
|
Yeşim TEMEL ve Müesser ÖZCAN
|
Kuşaklararası Yaş Ayrımcılığının Önlenmesi: Sağlıkta Yaşlı Dostu Dil ve Sürdürülebilir Sağlık Hizmetleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
66
|
Dilan ÇETİNAVCI, Elif Aylin YÜCE YÖRÜK, Aylin TANMAN, Rıdvan ÇETİNAVCI ve Hülya
ELBE
|
Sürdürülebilir Yaşlı ve Çocuk Eğitim Uygulamaları
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
67
|
Furkan Yasin KÖZ
|
Sürdürülebilir Barışın Olanağı: Aklın Bir İdesi Olarak Ebedi Barış
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
68
|
M. Metehan GENÇ, Damla ÖZTÜRK ve Oktay TORAMAN
|
Spor Bilimleri Fakültesi Lisans Öğrencilerinin Sürdürülebilir Beslenme Davranışlarının Cinsiyet ve Düzenli Egzersiz Yapma Durumlarına Göre İncelenmesi
|
Poster
|
Yüz yüze
|
69
|
Elif Aylin YÜCE YÖRÜK, Dilan ÇETİNAVCI ve Aylin TANMAN
|
Sürdürülebilir Yaşlı Yaşam Merkezleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
70
|
Kerem Düşünen ve Rıdvan ATA
|
Eğitimde Dijital Sürdürülebilirlik: Olasılık Öğretimi İçin Dijital Oyun Tasarımı
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
71
|
Fatma TEZCAN
|
Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Yetişkin Eğitimi: Karşı Taraftan Yola Çıkmak
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
72
|
Merve EKER ÇELEBİ ve Asiye BAHTİYAR
|
Öğretmen Adaylarının Çevre ve İnsan Dersi Kapsamında Düzenlenen Teknik Gezilere İlişkin Görüşleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
73
|
Tarık DURAN
|
Ortak Tarım Politikası ve Yeşil Ekonomiye Geçiş Süreci
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
74
|
Çisem GÖKDENİZ ve Nilgün AYMAN ÖZ
|
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Eğitim Alanlarında Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
75
|
Çisem GÖKDENİZ, Merve ÖNOL ve Nilgün AYMAN ÖZ
|
İklim Değişikliği ile Mücadele İçin Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimlerinde Geleneksel ve Dijital Eğitim Uygulamalarının Geliştirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
76
|
Arif Özgür ÜLGER ve İrem YILMAZ
|
Ortaöğretim Öğrencilerinin Gönüllü Sade Yaşam Tarzı Eğilimleri: Sivas İli Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
77
|
Umut BEKÇİ
|
Katı Atık Depolama Tesislerinin İşletilmesinde Sürdürülebilirlik Yaklaşımı
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
78
|
Mehmet Oğuz TÜRKÖZ, Muhammet BELER ve Osman YELER
|
Yeni Tasarlanan İkili Kanatlı Halbes-OM ile Naca-4415 Kanat Profillerine Sahip Prototip Rüzgâr Türbinlerinin Deneysel Araştırılması
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
79
|
Selçuk ATİK ve Necdet AYKAÇ
|
Öğretmenlerin Mesleki Kimlik Algısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
80
|
Selçuk ATİK ve Necdet AYKAÇ
|
Öğretmenlerin Mesleki Kimlik Tipolojileri Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
81
|
Nazlı Ruya TAŞKIN BEDİZEL, Yılmaz ÖDEN, Serap ÖZ AYDIN ve Burcu
GÜNGÖR CABBAR
|
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yeşil Yıkama, Ekosentrik, Ekofeminizm ve Ekofobi Çevre Felsefesi ve Etiği Kavramlarına Yönelik Algıları ve Kavramsal Zorluklar
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
82
|
Hüseyin DEMİRCAN,
Sertaç ANBARLI ve
Salih BOZKURT
|
Sustainable Development With STEM And Digital Project” Türkiye Bölümü
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
83
|
Sultan Ece ALTINOK ÇALIŞKAN ve Parisa GÜNEŞ
|
Tuzdan Etkilenen Toprakların Ekoturizm Açısından Değerlendirilmesi; Türkiye Örneği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
84
|
Nuray KESKİN
|
Okulumdaki Sürdürülebilir Sanat
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
85
|
Abdullah KARATAŞ
|
Sürdürülebilir Kentsel Tasarım Modelinin İklim Değişikliği Çerçevesinde Değerlendirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
86
|
İhsan SOYTEMİZ
|
Sürdürülebilirlik Eğitiminde Program ve Müfredat Geliştirme: Yenilikçi Yaklaşımlar ve Uygulamalar
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
87
|
Fatma TAŞKIN EKİCİ, Merve KOCAGÜL SAĞLAM ve Erhan EKİCİ
|
Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim: Öğretmenlerin Mesleki Deneyimi ve Öğretim Kademesi Üzerine Bir İnceleme
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
88
|
Fatime ERDOĞAN ve Mete ERDOĞAN
|
Biyoflok Teknolojisı ile Balık Yetiştiriciliği
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
89
|
Gizem ŞAHİN ve Seçil YURDAKUL EROL
|
Yerel Halkın Katılımcı Yönetim Sürecini Değerlendirmesi: Orman Alanlarında İnşa Edilen Projeler
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
90
|
Hasan Orhun DİNÇER ve Murat ALAN
|
Uluyayla Orman İşletme Şefliği Orman Yönetimi ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
|
Sözlü Bildiri
|
Çevrim içi
|
91
|
Serap BOLAYIR ve İlhan EROĞLU
|
Bazı Çevresel Endeksler ve Türkiye’nin Konumu
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
92
|
Merve ÖZTAŞ CİN ve Kemal YÜRÜMEZOĞLU
|
Özel Yetenekli Öğrencilerle Tohum Taşınması Yoluyla Sürdürülebilirliğin
Gözlemlenmesi ve Kolay Erişilebilir Malzemelerle Gözlemle Uyumlu Tohum Modelleri Geliştirilmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
93
|
Recep TANRIÖVER
|
Sürdürülebilir Sağlıklı Yaşam için Ekoholistik Yaşam Tarzı ve Antioksidan Beslenme
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
94
|
Çağatay NALÇAOĞLU ve Aynur DOĞRU
|
Sıfır Atık-Teknoloji Entegrasyonu ile Sürdürülebilirlik Eğitimi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
95
|
Beyza ÖZKAN
|
Umut ve Gelecek İlkesinin Kesişiminde Sürdürülebilirlik
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz Yüze
|
96
|
Zeynep AKÇA
|
Çevre Atölyesi Kapsamında Yapılan Yeşil Kimya Etkinlikleri ve Öğrencilerin Proje Deneyimlerine Etkisi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
97
|
Ayşe AYTAR
|
Sürdürülebilir Kalkınmanın Resmini Yapabilir Misin?
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
98
|
Ergün ERKEN
|
Yeryüzü Vatandaşlığı ve Vatandaş Bilimi Etkinlikleri
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
99
|
Sadık USLU ve Oğuz ÖZDEMİR
|
2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sürdürülebilirlik Eğitimi Açısından İncelenmesi
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|
100
|
Ebru EFE ÖZÇAM
|
Sürdürülebilir Tarım için Belediyelerin Uygulayabileceği Kompost Planı
|
Sözlü Bildiri
|
Yüz yüze
|